Anne13 Bir aylık bebeğim var oda nemi 65 çok yüksek bebeğime zarar vermesinden korkuyorum oda nemi nasıl düşer?
meva_kus Anne13 ben de arıyorum ya internette hep yükseltme çıkıyor. Benim bazen %75 lere çıkıyor nedenini bilmiyorum 🙄
Edaahs Anne13 evi havalandırman lazım . Hergün bi yarım saat oda oda havalandır ki hem nem düşsün heö temiz hava girsin
Sineoloji Bizde yükseltmeye çalışıyoruz evin nemi 30larda. :( şey diye duymuştum elektrikli sobalar odadaki nemi yok ediyomuş günde 1-2 saat varsa soba yakın.
Selvaelyennn Anne13 doktorum 65e kdar normal demşti. İnterntte farklı yazıyor dedm bakma sen intrnte dedi. Düşük olması dha kötü bnce
bebegiminbesigicamdan Gecen hafta bime nem cekici bisey gelmisti ben ondan aldim ise yaradi gibi 70ti 60a falan dustu odanin belli yerlerine acikta karbonat koyun ve bol bol havalandirin
Mevadad Anne13 belliki sıcak bir iklimde yaşıyorsunuz. nem kurutma cihazları var. nem çeken kimyasallar var. slika kedi kumu olur. pencereyi açıp havalandırmayı deneyebilirsiniz.
Minahanzade Anne13 pencereyi açıp günlük yarım saat havalanması yeterli olucaktır. Ayrıca perdeler açık renkte ve güneş görüyor olması da büyük faktör.