Tosbikannem  Bebeğimin gözünün akında böyle bir gri leke var ne olabilir doktora aynısı benim gözümün üst beyazında var diye dikkate almadım ama sonradan oluşan birşey olduğu için içime kurt düştü başına gelen var mı doktora götürcem
yagmuryigitalp Tosbikannem daha önce sarılık varmiydi gözünde sariliktan kalma olabilir belki zamanla normale döner
Ecem__ Tosbikannem benim oglumdada var gri gibi bir leke bakunca belli olmuyor kiprik kacmisti gozune o zaman farkettim niye acaba bende merak ettim
Tosbikannem Artbr iyi çok şükür inşallah bizde de çıkmaz sizin ki de sonradan mı oldu doğuştan mı vardı
Tosbikannem yagmuryigitalp evet evet yenidoğan sarılığı geçirmişti 60 gün sürmüştü acaba ondan sonra mı oldu hiç dikkat etmedim son zamanlarda çok belirginleşti
yagmuryigitalp Tosbikannem benim oğlumda sarılık vardı gözünde vardı böle yarın gene bakım varmı sana hbaer edim
Artbr Tosbikannem sonra fark ettim yorumlarda sarılık demişler biz de sarılık geçirdik yoğun bakımda kaldı