Mommy65 23 aylık, hastane sürecinden geçtik 10 gün yattı tamamen meme kolik oldu. Gece uyumuyor ağlıyor meme diye sürekli meme meme meme. Birden bşr gece de karar verdim kestim. Hep konuştum annecim meme artık yoruldu, artık süt bitti. 4 5 gündür gece gündüz emmiyor. Bazen açıyor emmeye çalışıyor hasta olmuş diyorum bırakıyor. Ölüyorum vicdan azabından, arada çıkarıp veresim geliyor. Gündüz hiç sormuyor ama gece istiyor hasta oldu diyorum uyuyor..