22 aylık 11.700 boy 85 . 3400 kg doğmuştu gününde. Yemek yedirirken acayıp zorlanıyorum. Sürekli böyle elinde çıtır çıtır şeyler yemek istiyo. Hele su 7 gündür Günde 3 kere yiyor ara öğün anca meyve farklı bi şey verirsem ana öğün yemez. 2 3 gündür akşam öğünü de yemiyor saçma sapan aç yatmasın diye ne bulursam veriyorum. Bir öğünü söyleyeyim : 2-3 yemek kaş. Makarna , 2-3 yk sebze yemeği küçük kase üzüm . Mesela bu yeter mi ?