Bssraa2 ay sinir oluyorum böyle çocuğa karışanlara ya 26 aylık oğlum tavrım netti çay konusunda kimseye verdirmedim bi gün kaynanam ben odadan çıktıktan sonra eşime verin oğlum bişey olmaz doktorlar çayı verin iyi olur diyor dedi tam o anda girdim hangi doktormuş o saçmalamayın dedim bi daha konusu açılmadı 😂 içine bişey karıştırın kötü yapın yani tadını sirke olabilir öyle verin bozulmuş çay tadı çok kötü diyin deneyin unutacaktır