Biirbebekbirannee ben de aynı durumdayım, bir de benim başvurduğum merkez bu sene ilk kez açılıyor, pazartesi öğlen kapısına gittim sorayım diye, kepenkleri kapalı, içerdeki masa sandalyenin ambalajı duruyor hala üstünde. İnternetten bakıyorum ön başvuru aşamasında diyor. Asıl canımı sıkan oradan olumsuz bir dönüş olursa başka kreşlerde de kontenjan kalmamış olacak, kızım dışarda kalacak diye endişeliyim