Merhaba kızlar oğlum 2 buçuk yaşında. Yeni tuvalet eğitimine alıştığı için lazımlığa çiş yapıyor. İki gün önce hafif iç çamaşırına kaçırmış. Kaçırdığı yerlerde de beyaz lekeler olduğunu farkettim. Bugün de lazımlığında gördüm. Sanki kireç tutmuş gibiydi. Ne demek oluyor bu. Bir yardımcı olabilir misiniz