Mrvll bende de aynısı vardı kuru kayısı, erik ve tam hatırlamıyorum ama incirdi galiba bunları suyla kaynatıp blender ile çektim soğutup içine zeytinyağı ekledim bunu her sabah yiyordum kolaylaştırmıştı, diyetisyenim vermişti. Ölçeklerinş tam hatırlamıyorum ama.