Merhaba bu gün kızımın kulaklarını deldirdim 6.5 aylık ama delen insan pek becermedi gibi geldi hemde bebeğim yabancı diye durmadı korktu ondan. Bir kulağı yamuk oldu aşagıda oldu bariz kadın getir düzeltirim sonra dedi sadece. Sorum şu yarın çıkartsam 2 3 gün içinde kapanır diye araştırdım. Sonrasında haftaya yine deldireyim diyorum başına gelen var mı artık delindi yani mecbur düzeltilecek o 😅 eşimle elim ayağımız karşıtı korktuk ama bebeğim ağlamadı bile çok oradan çıkmadan unuttu bile ağrısını ☺️ korktuğun gibi olmadı şükür 🌸