papatya0909 öncelikle yapacağın işe göre değişir konu. Çağrı merkezi de kendi içinde ayrılıyor. Satış yapan var, müşteri hizmetleri var, şikayet yönetimi var, bankalarda tahsilat ekibi var. Genel olarak zor iş, sisteme giriş çıkış saatinden tut yemek mola saatine kadar her aldığın nefesi sistem kaydeder ve planın dışına çıktığında bunu sana sorarlar. Çağrı merkezlerinde çağrı otomatik düşer yani bi arama kapandığında sen hiçbi şey yapmadan diğeri düşer. Vardiyalıysa genelde en yoğun saatlerde çalışırsın ki bu müşteri hizmetleri için gece hariç her saattir özellikle akşam üzeri. Yani çocuğun varsa bakacak kişiyi vardiyana göre ayarlaman lazım. Yoğunluk varsa ki genelde vardır mesai yazılır. Yani aslında 20:00 da bitmesi gereken vardiyan için sana 19:30 da mesaiye kalıyorsun dediklerinde kalman gerekir. Görüşmede arkadan ses gelmemeli çocuklu evde o iş yapılmaz yani. Maaşlar genelde asgari+ yemek+ sigorta + çağrı kalitene göre primli olur. Kurumsal firma ise primi iyi taşeron ise kötüdür. Genel olarak aklıma bunlar geldi ama takıldığın bişi olursa sorabilirsin yardımcı olmaya çalışırım.