Arkadaşlar sorularımı yazdım, önerimiz var mıdır? Perşembe kontrole gidiyoruz.
-Mama sandalyesi ne günde 5 dakika oturabilir miyim ? 2-3 gün 1 kere 5 dakika oturttum.
-Diş ağrısı için tetagil kullanmanı önerir misiniz?
-Beslenmesinde glutensiz (irmik, tam buğday unu, ruşeym gibi gluteni içeren gıdalar ) ve şekersiz (pirinç unu vermek yerine alternatif neler) nasıl bir program oluşturabiliriz?
-Yumurta Sarısı, Brokoli, Bal Kabağı, Avokado, Yer Elması, Kereviz 6. Ay tadımlatında verilebilir mi?
-Pekmez ve tahin bebeğe ne zaman verilebilir?Pekmez verilmeli mi yerine meyve özütü vermek daha sağlıklı mıdır?
-Önerdiğiniz doğal içerikli tedavi edici bir pişik kremi var mıdır ? (Pişik ilk defa başımıza geldi :😢)
-Omega takviyesi başlamak gerekir mi?