Baturunannesii Kızlar merhaba oğlum 20 aylık oldu normalde uyanmazdı geceleri ama 1 haftadır uyanmaya başladı sizde durumlar nasıl böyle olan var mı ?
DenizAsaf Baturunannesii korkutmayın biziii 16 olacağız neredeyse bizde maşallah diyeyim uykusu çok güzeldir gece beslenmesi yok düzenli şu bu ama korkuyorum yani
ada__ Baturunannesii bizde 20 aylık olmak üzereyiz 2-3 gecedir ağlama krizleri başladı bağıra bağıra sinirle ağlıyor sebepsiz yere dün acile bile gittik yok delireceğim böyle bir ağlama yok 1 saat
Dlk55blt-rdvn Baturunannesii benimki de 22 aylık 2 aydır dediğinizz gibi bi şey var demekki bu aylarda
Baturunannesii Elifmihre valla kuzum korkutmak istemiyorum ama bizim ilk 19 aylıkken başladı 1 hafta sürdü sonra bitti dedik 1 hafta önce tekrar başladık çok bi hırçınlık filan yok ama uyanıyor ben sallıyorum tekrar dalıyor uykuya yani uyanmazdı o yüzden şaşırıyorum
Elifmihre Baturunannesii kız korkarım tabi daha yeni düzeldik doğduğundan beri uyku problemi yaşıyorduk son bi kaç aydır iyi
Baturunannesii Elifmihre yemin ediyorum bizde öyle bacım meme yüzünden saat başı uyanırdı onu bıraktık tam düzeldi sabaha kadar kesintisiz uyudu şükür derken tekrar sar başa şuan valla
Baturunannesii ada__ evet bizde hastaneye götürmüştük hiçbirşey yok dedi 2 yaş sendromu yaklaşıyor sanırım ondan bu haller galiba
ada__ Baturunannesii evet galiba 2 yaş sendromu bugün gün içinde de istediği olmadığı için tam 1 saat kriz geçirdi hem beni istiyor hem beni itiyor asla sakinleşmiyor 🤦♀️
Baturunannesii Simaaaa Acı biber sürdüm canım ilk iki gün istedi ama ağzına almadı acı dedi 2 gün sonra tamamen bıraktı sadece 1 hafta geceleri zorluk çektik memeyle uyuyordu çünkü sabaha kadar sürekli kucakta uyudu yada salladık her uyandığında çok zorlamadı açıkçası korktuğum gibi olmadı yani ama uyku Düzeni oturması 1 ayı aldı
Senanurr2302 Baturunannesii 18 aylık olacaz aynı durum bizdede var gece kalkıyor 1 2 saat uyumuyor oturuyor ağlıyor
evhamliana Biz de uykular hep sorundu zaten. Ama şimdi inanılmaz kötü hep yanında yatmamızı istiyor. Derin uykuya geçemiyor ağlıyor. Gece uyanınca 2 saat uyumuyo, saat başı uyanıyo fenalardayız🫠