esrahilal1 bebekliğinden beri kilo sorunu ile uğraştım büyük tramvam var yani ve şu an hiçbir şey yemiyo 2 haftadır azıları çıkartmaya çalışıyoruz gün gün ateşleniyor, çok yıprandım kızmak sinirlenmek istemiyorum ams elimde değil napıcam ben lütfen fikir verin
defnemiraybebek esrahilal1 gel sarılıp ağlaşalım ara ara gelip gidiyor ben 2 aydır savaşıyorum artık ne yerse kardır diyorum mamayı o yüzden hala bırakamadım
ebrudefne06 esrahilal1 ayni sorun bizde de var. Gundemimiz surekli sabah yemedi ogle yemedi akşam yemedilerle geciyor. Cocuk gastoradan randevu aldm bakalm ne diyecek.
Sevvl esrahilal1 2 haftadır yemıyorsa sadece gecıcıdır dis çıkarıyordur ıstahsozlık dönemidir önceden yiyen bir bebekse geçer, asıl ıstajsız bebek oldu olası ağzına lokma sürmeyen bebektır çok iyi biliyorum o yüzden merak etmeyin umarım gecer
gulayguney Çözüm buldunuz mu acaba benim kızım da yemiyor 1 yaşında oda nedeni bilmiyorum yediği yemekleri yapıyorum yemiyor asla çok üzülüyorum