Kızlar doğum yaptım yapalı sezeryan yerimin ağrısı geçmedi ağrıdan ölüyorum. 2 ay önce doktora gittim hicbirsey yok dedi baştan attı ama ağrıdan ölüyorum sanki yeni amaliyat olmuşum gibi elimi bile dokunduramiyorum. Neyse 1 ay önce tekrar bi doktora gittim orda cikolata kisti oluştuğunu söyledi amaliyat olmam gerekiyormuş bende kabul ettim çünkü canım acıyor beni çok kısıtlıyor. Bu ayın 19 unda amaliyatim var ama sizlerede sormak istedim başına böyle birsey gelen veya amaliyat sonrası geçen geçmeyen oldu mu ben internetten baktım tekrarlayabilir falan yazıyordu. Açikcasi cokta korkuyorum tekrar sezeryan yerimden amaliayt olacam bebek falanda yok… Ben sezeryan ağrısından dolayi bebek istemiyorum diyordum böyle birsey geldi başıma 😞😞😞