Merhaba güzel anneler kızım 28 aylık 5 gün önce tuvalet eğitimine başladık çok güzel bir süreç geçirdik çabuk adapte oldu çiş konusunda çok şükür geldiğinde söylüyor ve altına kaçırmıyor tek sorunumuz kaka . 5 gündür yapmıyor ve tuttuğunu düşünüyorum artık konuşuyorum birlikte oturuyoruz ıkınıyor ama yok yapmıyor sizler böyle bir durumla karşılaştınız mı ? Süreci nasıl ilerlettiniz ? Neler yaptınız paylaşırsanız çok sevinirim 🌸