Kızlar bebeğim 1 yaşına girdi 1 yıl boyunca eşim korundu ancak 1 yıl kontrolümde doktor zlynda doğum kontrol hapını verdi daha ilk kurumdayım. Adetim ilk günü içmiştim bugün 24. Gün leke geldi daha bugünle bırlıkte içmem gereken 5 hap var. Şimdi bu ara kanama mı yoksa adetim bu kadar öne mi geldi? Bir de kalan hapları içmeli miyim yoksa yeni kutuya bitirmeden mi gecicem ? Kullananlar lütfen yardımcı olabılır mı? 19. Unda tatile gidicem kafamı karıştırıyo adet durumu