Merhaba kızlar nasılsınız?
Normalde bende akıntı olmazdı ama son zamanlarda olmaya başladı yani araştırıyorum normal diyor çok stresli bir dönem geçiriyorum ondan da olabilirmiş diye okudum ama ne yapmam lazım akıntı gelmemesi için veya durması için önerileriniz nelerdir eczaneden birseyler mi almam lazım yoksa nedir yani bilen varsa yazabilir mi enfeksiyon fln da değil