Bilim dünyası 2’ ye ayrılmış gibi, siz ne düşünüyorsunuz? Ben gördüklerine inanıyorum🥰
Bende. Gerci şu an bebek değil ama anlatıyor bile artık şunu gördüm bunu gördüm diye.