Merhaba canım anneler. Bebiş 15 aylık oldu bir kaç haftadır herşeye çığlık atıyor yemek istediğinde,su istediğinde, sandalyede sıkıldığında,benden herhangi bir şey yapmamı istediğinde.. Bu geçici bir şey mi ya da nasıl düzelir ne yapmalıyım sizce çok zor anlar yaşıyoruz bu durumda hiçbir şekilde susmuyor. Ben istediği şeyi yapmak istemiyorum çünkü herşeyi bu şekilde yaptırmaya çalışacak diye fakat inanılmaz bir çığlık kopuyor evde. Bana biraz fikir verin ne olur 🌹