Ben artık çözüm bulamıyorum ve bir şey olacak diye uyuyamıyorum.Oğlumun beşiği benim yatağımın hemen yanında sabaha karşı uyanacağı zaman aşağılara kayıyor korumalık olmasına rağmen kafasını çarpıyor bende sabah ilk uyandığında kendi yatağıma alıyorum ve birkaç saatte benim yanımda yatıyor.Kendi yanıma aldığımda dönmemesi için yanlarına yastıklar koyuyorum geçen gün kocaman 2 yastığı nasıl oldu da kenara itti kaçtı anlamadım.Mızıldama sesine uyandım bir baktım yatak ve duvar boşluğuna kafasını sokmuş beline kadar sarkmış hemen aldım zaten ağlamıyordu birde boşluk geniş olduğu için çok şükür sıkışmamış çıkarttığımda gülüyordu ama biraz daha gitse kafa üstü boşluğa gidecekmiş.Kendi yatağında da yanımda da yatsa her gün daha fazla önlem almama rağmen yatağın diğer ucundan toplayıp geliyorum hiçbir şey olmazsa kaya kaya kafasını bir yerlere çarpıyor bu kadar hareketli olup sürekli gitmesi normal mi yada artık nasıl önlem alabilirim