sibel39 Oğlum sürekli mememı ısırıyk ve ateslenıuo acaba dıs belirtisi olabilir mi yarın hastaneye goturcem de yıne bılgısı olan yazabılırmk
elifkos sibel39 15 aylık bebeğinizin dişi yokmu hiç ateş huzursuzluk yapar sürekli birşeyler ısırmak ister