betulergl Biz emekleyemiyoruz ufaktan sürünüyoruz yuvarlanıyor alkış yapıyor misket oynuyor gel yapıyoruz sizler neler yapıyorsununuz:))
Meva_04 betulergl benim kız 6 aylikken yuvarlaniyordu 7 aylikken emekleme sürtünme başladı 7. 5 aylikken tutunup kalmaya hatta ben kızımı hiç oturtmadim bile kendi kendine oturmayı öğrendi 8 aylikken 2 alt dışı çıktı şimdi 9 ay 5 günlük üst dişler çıkmak üzere
PonciKom betulergl 6 aylık emekledi. alkış çiftetelli gel gel mama anne baba dede koltuklara cıkıyor artk koltıktan koltuga cıkıyor şuan 9 aylkk olduk bu ay yeni napacak bılmıyorux daja 😬
Sino betulergl 8 ay 9 günlük kızım desteksiz oturuyoruz bayadır. Uykusundan Uynanınca beşiğinde kalkar oturur tavşanıyla oynar 😂 yürüteçle gezer akşama kadar. Dik durur benimle yürümeyi çok sever. Sürtünüyor ama emeklemiyor henüz sanırım emeklemeden yürüyecek🤷🏻♀️
Sevim07 Biz de tembeliz emeklemiyoruz. Sürtünme hareketi kafa asaga popo yukarı ve kendini öne itme hahaha Gel gel dediğinde anlayıp kucağa gelmek ister. Kendini ifade ediyor isteyip istemediğini özellikle yemekte hahaha Alkış yapmıyor bizimkisi Yuvarlaniyor çok sever Ama ayakta durmayı daha çok seviyor bıraksan tam güçlü olsa koşacak o derece. Desteksiz oturamıyoruz yana doğru gidiyor veya arkaya atıyor kendisini.. İstemiyor oturmayı
nazo58 Sevim07 benim oglum da oturmuyor istemiyor resmen arkasına geçiyorum hani benden destek alsın diye yok oturmaya çalıştığımi anlayınca hooop popo kaydiriyor 😯😯
Ygz14 8 ay 2 günlük emekliyor tur atıyor resmen tutunarak koltuklara kalkıyor ayaklarıyla basabiliyor hadi hadi diyor sadece nasıl ögrettiniz gel geli ve alkışı acaba ugraşıyorum yapmıyor hiç
Merkerem Ygz14 7 ay 20 gün emekleme yuvarlanma yok sadece oturarak oynamayı kucağımda olmayı çok seviyor
betulergl Ygz14 valla maşallah bizde ne emekleme tutunma hareketli bebekmis onlarida yapmayı versin 😀 ama kuş gibi dikkati bende oldugunda sürekli tekrarlıyorum hareketleri 2 3 gün sonra yapmaya başlıyor
Gamze1515 Merkerem benim kizimda 7 ay 14 günlük sadece oturua biliyo cok sükür emekleme felan yok karninin üzerinde durmayi hic sevmiyor sizinkidemi öyle
betulergl Meva_04 maşallah nerden tutunuyor acaba koltuk kenarlarına elleri yetmiyor ki yani ben düşünüyorum kızımın tutunacağı boyuna göre bi yer yok
Caglamm123 Meva_04 bnmki 6 buçuk aylikken surunuyodu şimdi 7 buçuk aylik emekliyo anne baba özellikle dede diye bagiriyo gel diyo alkış yapiyo desteksiz oturuyo haraketli müzikleri seviyo duyar duymaz oynamaya başlıyo dikeltince dans ediyo resmen iki dişimiz cıktı üst dişler çıkmak üzere bi kötü huyu var eline ne gezerse azına aliyo kumanda ve telefon meraklısı aşırı derecede saç yolar ve onu dikkatle inceler
Sevim07 betulergl vallah bilmiyorum da emeklemedi daha doğrusu azar azar yapıyor acaba ondan mı oturamıyor
eylulelif_ 7 ay 24 günlük kızım desteksiz kendi oturuyor, emekliyor, tutunarak ayağa kalkıyor, sıralıyor, alkış yapıyor, oynuyor, babıldıyor, ama gel gel yapmayı bir türlü öğrenmedi
Meva_04 Caglamm123 saçını yoklaması ve kulağını çekmesi fişten kaynaklanıyor dış çıkarttığı için ağrısı kulağına vuruyor ve mümkün olduğunca dikkat edin 3 gündür kızım rahatsız eli ağzında sonra emekliyor geri ağzına alıyor çok dikkat edin bunlara gözlemledim sürekli mesela ben bugün emzigini dondurucuya attım sonra eline verdim çok rahatladı soğuk şeyler verin eline
Elifduman Benim bebeğimde 7aylık oturtabiliyor ama bi nesneye uzanırken dengesini kaybedip düşüyo sürünüyor istediği bir şeyi almak için yada benim olduğum yere gelmek için yuvarlanıyor emeklemeye çalışıyo çak çak dediğim de elini kaldırıyor alkış ve gel gel e çok uğraşıyorum ama yapmıyor eline iki nesne verdiğim vur dediğim zaman birbirine vuruyo ses çıkarmak hoşuna gidiyor
Simaymirayannesi Dede anne baba dıyen varmı aranızda ya bızımkısı hıc bısey demıyor emeklemeyı yüzüstü yatırmayı hıc sevmıyor otumrmayı ayakta durmayı cok sevıyor