huniliabla barlas53 hıcbırsey rahatlatması bizimkileri ve dıger dişlere göre daha uzun ve zorlu çıktı
minikpandam-_- barlas53 gici yatarken tetagil sürüyorum gündüz eline elma erik armut u soğuk olarak veriyorum 3 azımız çıktı 4. Yolda elimden başka bişey gelmiyor ne yazık ki
sleepnessnami barlas53 her akşam yatmadan önce calpol veriyorum bir de calgel sürüyorum + gece emziriyorum çok canı yanıyor elleri ağzında ağlıyor