Kizlar bebeğim 10,5 aylık şuan ve 8. ayından itibaren odasında yatırmaya başladım, anne yanı beşiğimiz park yatak gbi büyük değildi ve beşiğinde hareketleri artık kisitlanmaya başladı, doğmadan önce de odasını yatağını almistik. Bugün de parkta birisi ayy neden öyle bişey yaptın sana ihtiyacı var dedi, sanki kilometrelerce uzakta iki adım odası tıs dese koşuyorum, ztn uyanıyor gece emip tekrar yatıyor. Bu benim bebeğim yani ben öyle uygun gördüm, ileride daha zor ve sıkıntı olmasın diye, ztn besigine sığmıyor artık. Kadın herseye yorumu var çok bilmiş, kafam karıştı