Birbebetoannesi ne emekleme ne sıralama hiç bişey yok, oturduğumuz yerden oynuyoruz🙁 yetişemediğine bağrınıyor, uçak sesine öğrendi çaaa çaaaa diyor uçak demek,3 öğüne çıktım artık beslenme biraz daha düzene giriyor gibi ama tabi değişebilir bilmiyorum, gece uykuda ağlamalar var bol bol birde