myucel1 Kizlar bugun esim eczaneden aldi fakat tortulu ve bulanik bi icime sinmedi boyle alan varmi skt 2026
defnemomm_ myucel1 bende kullandım kızımda onu 3 ay önce filandı aynı dediğin gibi idi tortu vardı sanki buz tutmuş da tam erimemis gibi değil mi 🌸
arasssmommm myucel1 bende bugün aldım ama tortulu değil normal birseyle karıştırıp mı veriyorsunuz direk damlayı mı veriyorsunuz
myucel1 defnemomm_ evet aynen oyle ama daha once ogluma kullandigimda bu sekilde degildi insan tedirgin oluyor acikcasi
myucel1 Myrtle ya bazi yerlerde bu sekilde olup kullananlar sikinti cekmis bebekleri hep korktum bende normalde sabah 10 aksam 10 kullanacaktim ama 5 damlayla basladim
Myrtle myucel1 ne gibi sıkıntı olmuş ki normali bu diye okumustum ben de 🤔. Masaj yapip damlayi veriyorum hangisi iyi geliyor bilmiyorum ama geciyordu sancisi kizimin
myucel1 Myrtle yani ters tepki yaptigini yazmislar sikayetvar.com a iste bebeklerinin aglama krizleri sancilari arti norardi cocuk falan bir kac kisi yazmis
myucel1 ftsysf ama daha once kullandiklarimda hic boyle tortu mortu yoktu ondan bozuldumu acaba diye dusundum belki guneste kaldi bisey oldu bilemiyoruzki uretildikten sonra basina nw geldi :)
myucel1 zhdcck normali sabah 20 damla aksam 20 damla ama ben okadar vermek istemedigim icin yari yariya veriyorum 10 10 size nasil kullanin dediler bilmiyorum tabi
zhdcck myucel1 bana dr da eczacı da bir şey demedi ben kendim öyle verdim dr arayıp sorsam iyiydi ama aklıma gelmedi.. sabah akşam 5er damlaya çıkardım bakalım nasıl olacak..
myucel1 arasssmommm canim ben direk damlayi veriyordum ama bugun itibari ile biraktim doktor probiyotik yazdi onu osekilde kullanma dedi bana bende zaten ise yaramadi icin biraktim vermicem
myucel1 arasssmommm iste bende sadece probiyotikle devam edicem gaz damlasi kullanmicam ilk cocugumdada boyleydi hep deneye deneye birsuru hic biri ise yaramadi bunda artik denemeye takatim yok kabullendim ☺️