Merhabalar, 37+2 de sezaryen ile doğum yaptım bebeğim doğduktan bir saat sonra inleme, emme isteksizliği ve burun kanatlarının açılıp kapanması üzerine yoğun bakıma alındı. Solunumda güçlük çektiğini söylediler, sonrasında ise enfeksiyon olduğu söylendi. Ertesi gün bebeği görmeye gittiğimde entübe değildi, doktor ile konuştuğumuzda yoğun akciğer iltihabı var kanda çok yüksek olmasa da enfeksiyon mevcut dedi antibiyotik tedavisine başlandı. (En basit düzeydeki antibiyotik ile başladı)
Bebeğim 4. Gün entübe oldu, solunum ihtiyacı %38 e yükseldiği için doktorumuz çok yoruluyor entübe ettik daha iyi şuan dedi. Gördüğüm kadarıyla da daha iyiydi gerçekten.. Akciğerlerinden çok fazla iltihap aspire edildiğini söyledi ve bize de gösterdiler sarımtırak bir sıvı evet diğer bebeklere göre bizimki fazla. Entübeyi henüz çıkarmamışlar.. Bu tarz durumları yaşayan annelerimiz oldu mı bilgisi olan varsa lütfen paylaşır mısınız. Psikolojik olarak zor durumdayım zorla güçlü kalmaya direniyorum fazlasıyla kilo verdim beslenmeye zorladığım halde.. Düzelir mi bu durum ne zaman düzelir nasıl olur destek olursanız çok sevinirim…