Dün gece saat 20.00 20.30 arası kızımı gece uykusuna yatırdım. Normalde iki saatte bir uyanırdı bir terslik olduğunu hissettim ama hiç aklıma gelmedi böyle birşey. Saat 23.30 gibi döndüğü için beşiğin içinde aralıklara doğru kaymıştı, düzelteyim yerine alayım uyanırsa emzirip tekrar uyutayım dedim. Baktım kızım ateş gibi hemen kaldırdım kendinde değildi ateşini ölçtüm 38.6 çıktı ılık suyla yıkadım gözlerini açamıyor huysuzlanıyor bana sarılmaya çalışıyor içim gitti o haline. Sudan çıkardıktan sonra tekrar ölçtüm 37.4e düştü sevindim bi yarım saat bekledim sonra tekrar 38e yükseldi pamuk ıslatıp vücuduna koydum ama çığlık çığlığa ağlıyor bir yandan susturmaya oyalamaya çalışıyorum. Ben diş diye düşünüyorum sebebini hala neyse sabaha kadar nöbet tuttum uyuyakalırım diye alarm kurdum. Böyle sabah ettik bu arada bütün bunları tek başıma yapıyorum boşanma aşamasındayım. Her neyse sabah babasını aradım geçen hafta görüş günüydü gelemedi bu hafta üzerine konuşmuştuk. Aradım Asmin’in ateşi var düşmüyor dedim gel hastaneye götürelim dedim gittiğimiz yer sadece çocuklara özel olan özel bir hastane. Kan idrar tahlillerine bakıldı ve covid olduğu anlaşıldı. Doktorumuz çok şaşkınım bugün 6. Covid vakasısınız dedi. Bir günde bu kadar covid tanısı olması çok üzücü bir ara bitmişti covid ama tekrar başlamış ben hiç beklemiyordum covid tanısı alacağımızı. Lütfen dikkat edin kalabalık ortamlarda çok bulunmayın eskisi kadar vahim olmasa da ağır bir hastalık gerçekten normalde cıvıl cıvıl çok neşeli sürekli gülen dikkatleri üzerine çeken bir bebek kızım dün geceden beri mahvoldu çok üzülüyorum halini gördükçe.