brlsmbnm Süt illa sağılmalı mı yoksa sağılmasa da olur mu sizce yeni doğan annesi olarak? Sağılmazsa süt azalır mı?
tulinnnn brlsmbnm benim bebeğim 1 buçuk aylık 1ay dolduktan sonra sağmaya başladım .emzirdikten sonrada sağıyordum memeyi boş bırakmak gerekiyormuş
2_prens_anneesi brlsmbnm Bebeğiniz düzenli olarak emiyorsa sağıma gerek yok.Memeyi tam boşaltamiyorsa sağa bilirsiniz.
BebekKayra brlsmbnm alerjik bir bebek annesiydim şükür ki geçti. İlla sağmanız gerekmiyor göğsünüz çok dolu bebeğiniz yeterince emmedi diyelim rahatsız oldunuz sağım yapın yada sütünüz az arttırmak istiyorsunuz önce emzirin sonra sağım yapın. Aylarca çok ağır alerji diyeti yaptım sütümü sağmadım sürekli emzirdim su içtim bol bol hamdolsun hiç kesilmedi azalmadı.
eylulye aktif emen bebeğiniz varsa düzenli sağıma gerek yok deniyor. ama eğer bebeğiniz memeyi tam boşaltamıyor ya da aktif ememiyorsa o zaman duruma göre sağım yapılması öneriliyor. çünkü aksi durumda mastite neden olabiliyor ya da sütün azalmasına
brlsmbnm 2_prens_anneesi evet düzenli emiyor ama tabi bazen bir memeyi emmek istemiyor bir tek o zaman sağıyorum ama etrafımdakiler buzlukları doldurduğu için acaba bende mi doldurmalıyım diye düşündüm
2_prens_anneesi brlsmbnm Tabi buzlugada atabilirsiniz,ilerde belki lazım olur.Ben yapmıştım.Acil bi işim ciktiginda annem gelip bakıyordu cikartip annem iciriyodu 🙂