Bebeğim 14 aylık kızlar son 1 haftadır uyuturken çok zorlanıyorum. İlk uykuya ikinci uykuya ve gece uykusuna da çok fazla direniyor kendini atıyor böyle uyumamak için çığlıklar falan. Normalde 20 dk sallıyorsam 30-40 dakikalara çıktı. Direk tek uyku yaptırmalı mıyım acaba artık onun sinyalleri araştırdıgım kadarıyla fakat sabah ilk uykusuna da uykusu geldiğini belli ettiği için yatırıyorum mesela 🤷🏻♀️ ona aldırış etmeyip uyku aralığını açıp tek uyku mu yaptırmalıyım? Sizler nasıl yapıyorsunuz?