Ftet selamlar geçmiş olsun süt alerjisi gibi duruyor(aynısı bizde de 2.5 aydan beri var 10 atlık su an) süt ve süt ürünleri tüketmeyin. Ben bu durumda dermatop krem kullanıyordum. Kortizonlu tüm vücudunu bol bol nemlendirin. Kontrol edin. Pişik falan olursa nedeni de budur ek olarak vücudunu sert ve fazla şampuanla yıkamayın
Çocuk doktorunuza bilgi verin. Mukuslu kaka da eşlik edebilir.