Merhabalar anneler ilk çocuğum beni pek yormadı ama ikinci bebemi gören bu çok yaramaz çok hareketli amannnn yandın sen falan diyor bebem 10 aylık ve gözümü korku kaplıyor (tabikş şükürler olsun ) ama bi kaç kere yataktan düştü tranva oluştu resmen bi yerden düşerse diye. Yani arabada yolculuk yapmayıda hiç sevmiyor beni çok yordu uzun yolculukta . Acaba hep böyle mi yoksa erkek çocukları hep böyle mi oluyor