momeymen Kızlar istanbullu olanlar az çok bilir. Çekmeköy daha merkezi bulduğumuz ev 2+1 ve ormanın dibi& sancaktepede profil çok iyi değil ama site içi 3+1 ve geniş evler . Hangisini seçerdiniz
Sdr123456 momeymen bunu etkileyecek bikaç faktör var işyerine yakınlık Araba olup olmaması vs ona göre karar verin bence Merkezi yerde araba yoksa bile ulaşım sıkıntısı yaşamazsınız ama sancaktepede hangi mahalle bilmiyorum ama zorlu olabilir. Biz sancaktepe emek mahallesinde bakmıştık ancak ulaşım zorluğu nedeniyle vazgeçtik
Sdr123456 momeymen diğer yandan site çocuklar için büyük avantaj. Çekmeköydeki apartman mı site mi madenler metroya yakın mı?
Biirbebekbirannee momeymen Kirazlıdere mahallesinde oturuyorum karşı tarafım orman manzaralı, 10 dk yürüme mesafesinde ormanköy var içerisinde hem yürüyüş yeri hemde yiyecek, içecek alanı var. Otobüs durağı yakın. Kendine ait otopark olan binalar var.
Usnac1995 momeymen Alacak mısınız, kira mı Sancaktepede site de fiyatlar nasıl biliyorsanız öğrenmek isterim. Bu arada kesinlikle Sancaktepe site seçerim, hemen hemen aynı yer zaten.
momeymen Sdr123456 sancaktepede hamgi mahallelerde oturulur. Çok bilmiyorum oraları ama biraz açık istiyorum ben bu binalar dip dibe yıldım
momeymen Sdr123456 çekmeköy merkez mahallesi apartman ve otopark yok o çok düşündürüyo. Aracımız var eşim evden çalışıyo ben de ücretsiz alacam ve eve yakın sağlık ocağı bakıyorum hemşireyim. Sancaktepe site içi ve geniş yerler. Sancaktepede metroya yakın deniyo ama yürüme değil bence yine bi otobüs binilir bence
momeymen Sdr123456 çekmeköydeki merkez mahallesi, kent ormanları var onun dibinde . Burası çok havadar esiyo yazın. Burada oturuyorum kirada . Annem geçen dedi ki ben burda uyuduğumda zinde uyanıyorum kendi evimde yorgunum hep dedi. Havası çok güzel
Sdr123456 momeymen siz sağlık çalışanısınız sanırım 2-3 yaşında işe başlasanız ufaklık muhtemelen kreşe gidecek o durumda çekmeköy daha mantıklı sanki Hani ev hanımı olsanız çocukta evde sizinle durcak olsa site mantıklı derdim çocuğun bahçede oyalanması vakit geçirmesi vs diye ama zaten kreşe gidecek evde çok fazla vakit geçirmeyecek gün içinde bu durumdada kreşinyakınlığı vs düşünüldüğünde merkezi olan tarafı seçerdim sanırım ben olsam hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
momeymen Biirbebekbirannee orayı bilemedim ormanköyü duydum ama eşim hatta şey diyordu ormanköy diye bi ormanlık alan var giriş paralı diyordu.. muhtemelen bütçemizi aşıyordur mutlaka filtreme takılırdı
mihraveannesii Sancaktepede yaşıyorum ve asla hiç bir şekilde sevemedim ve alışamadım hangi bölgesi olursa olsun bi an önce taşınmak istiyorum ama imkansız gibi birşey insanın kendi evi olunca kolay olmuyo kiracı olsan kalkıp gidiyorsun ama .. ulaşım oarak siz değerlendirin ama insanları çevresi gecesi gündüzü imkanları belediyesi no no noooooo
momeymen mihraveannesii siz hangi mahalledesiniz. Burdada öyle bi otopark sıkıntısı var ki anlatamam. Şimdi ev baktık dönüyoruz hakikaten çok karışık yerler
momeymen Usnac1995 satın alıcaz nasipse yani fiyatlar degisiyo.3+1 evler 3200-3700 arası genelde merkeze göre
mihraveannesii momeymen var bacım var her telden var… Afganıda var Suriyelilerde dolu…. Bide doğulular çok yoğunlukta burda