mihni ben 6 aylıkken falan koymaya başladım ama emeklemesi ve yürümesi 14. Ayı buldu. Geç yürütür yürüteç, bebek rahatlıktan emeklemez diyorlar bizde de öyle oldu 😀 ama benim açımdan çok rahatlıktı yürüteç. 11 aylıkken ama kendisi bıraktı yürüteçi binmek istemedi