morrrrengiiii eşim ve ailesi tarafından kandırıldım. Eşim bana herşeyi idare et diyerek çoğu şeyden mahrum bıraktı altınlarımı alıp kardeşine harcadı zor günlerimde hiç bir zaman yanımda olmadı olmak istemedi ne arar ne sorardı ailesi bir kap yemek koymadı 2 yıldır gurbette tek başıma hamileliğimi ve lohusalığımj burnumdan getirdi ben Allaha havale ettim birgün yaşattıklarını yaşa dedim sadece. Boşanma durumuna getirtecek bir hata yaptı bana mahvoldum ondan sonra herşeye senep benmiyim bilmem ama. Kaynanamı hayvan sürükledi bi kaç ay yattı şimdi ayakta duramıyor evde tek başına. Ondan sonra eşim büyük bir trafik kazası geçirdi yaralandı hem maddi hem manevi olarak zarar gördü. Ondan sonrada kayın babam birden fenalaştı ve yoğun bakıma alındı bir süredirde hala hastanede yatıyor. Ve bütün bunlar olurken ben hiç birşey yokmuş gibi hayatıma devam ettim ediyorumda vicdanım sızlasada belli etmeden. Eşim ailesine bakmamı istiyor eltim bakmıyormuş . Benim herkesle iyi olmamı istiyor bunun için bir sürü şey vaad etti. Boşanma davam hala devam ediyor. Vaadlerin hiç birini kabul etmedim suskunluğumu koruyorum sadece hakkım olanı alıp hayatından çıkmak istediğimi söyledim. Ve umarım bütün bunların sebebi benim ahım değildir ben sadece çocuklarımla mutlu bir hayat istiyorum kimsenin olmadığı. Ve herkes mutlu olduğu yerde sağlıkla kalsın istiyorum ama benden çook uzakta.