barisinannesi35 Merhabalar arkadaşlar 🌸 Bebeğim 7 aylık oldu. Ek gıda döneminde genelde öğle ve akşam olarak gittim. Şimdi 3 öğünde geçip sabah da vermek istiyorum bir şeyler. Sizce neler verebilirim? Yardımcı olursanız sevinirim🌸🙏
aysebb barisinannesi35 Yumurta verebilirsiniz haşlama veya omlet şeklinde. Ben 7 aydan sonra vermeye başlamıştım yediği kadar şimdi 9,5 aylık oldu her sabah mutlaka 1 yumurta yiyor çok seviyor. Daha çok omlet halde yapıyorum. Yanında zeytin peynir salatalıkta yediriyorum
16momm barisinannesi35  benim bebeğimde 7 aylık bir sabahlık kahvaltı örneği salatalık lorlu yumurta omlet şeklinde lor peynir kabak havuç haşlama
Seyma-55 barisinannesi35 yumurta vermeye baslayablirsin cnim yavaş yava haşla yumurtayı lor peynirle karıştırıp ver .Yağda kırıp yedireblirsin besleyecii olsun diye irmik yumurta sarısı pekmez muz falan katıp vereblirsin.Labne peyniri normal peynir bu sekiilde giderek verirsin yavaş yavas
barisinannesi35 aysebb yumurtayı havalar çok sıcak diye vermedim hala. Acaba yeni yeni sarıyla başlasam mı diyorum
barisinannesi35 Seyma-55 omlet yaparken yumurta beyazı da kullanıyor muyuz? Verdiğiniz bilgiler için de çok teşekkür ederim 🌸🙏
Seyma-55 barisinannesi35 instgmrda ekgida_gunluklerii diye bir sayfa var oraya bakabilirsin güzel tarifler atıyor 😃 çocuk küçükken yiyorken herşey vermek lazım bn ayına göre gideyim dikkat edeyim flan dedim sonrasında da çocuğum yemedi hiç .Avakoda muz flan kahvaltılarda verebilirsin
Seyma-55 barisinannesi35 yumurta beyazına 9.ayda başlaniyor sadece sarısı ile lor peynirle flan yapıyordum kıyma kullanmaya başlayınca kıymalı yumurta yapıyorum.Rica ederim
Seyma-55 barisinannesi35 ismini verdiğim sayfa da güzel tarifler oluyor insan bazen ne yapacağını bilemiyor iyi oluyor 😃
ZeydsMom barisinannesi35 haslama yumurta veriyorum yaninda kendim hazirladigim lor peymir ve bebe biskuvisiyle. bazen omlet yapiyorum