Evlenip eşimin memleketine gelmeken büyük pişmanlığım keşke gelmeseydim. O dönem işe yeni girmişti yanında olmak istedim ama işi 2 sene sonra bitcekti. İşin bitince burdan gideriz dedim tamam söz dedi o şartla geldim . İş bitti şirket , fabrika kurdu felan kaldık gidemedim ve çok pişmanım ona inanıp sözüne güvendiğim için