Doğum yapalı 38 gün oldu ayaklarım maalesef hala en az yarım numara büyük, çoğu ayakkabım çok sıkıyor . Ayak büyümesi kalıcı olabiliyormuş ödem dışında ayak bağlarının genişlemesi sonucu. Sizde ne zaman eskiye döndü , dönmeyen var mı, bu saatten sonra küçülür mü 🥲