mucizemm94 Bebeğim 7 aylık otobüste zorlanirmiyim 6 saat yolculuk sıkıntı olur mu kararsızım siz gittiniz mi bebekle problem oldu mu ?
ikioglanannesi__ mucizemm94 ben bir günlük yola çıktım 8 aylık bebekle eşimde vardı ama çoğunluk bendeydi tabi geceyi hep uykuyla geçirmişti gündüz hareketliydi biraz bide tesislerde lavabo ihtiyacınız olursa emanet edeceginiz biri yoksa zor olur
ZeydsMom mucizemm94 4 saat gittik o bile zorduu. Ama gece ciktik yola uyku saati icin. Onun icin o kadar zor olmadida ben uyustum . Uykuda beni istedigi icin esimede veremedim. Kolum bacagim heryerim gitmisti yoktu
Zehra95 mucizemm94 bu bebeğinize göre değişir yanınıza meyve alın sevdigi atistirmalikları alın sevdiği objeleri oyuncakları alın rahat geçer
mucizemm94 Snowglobe öyle mi dersiniz bir yanım git.diyor bir yanım boşver evde otur diyor öyle.kalakaldim
mucizemm94 ikioglanannesi__ kayinvalideyle gitmeyi düşünüyorum da aşırı da.kararsizim zorlanirmiyim bilemedim gece çıkarız yola büyük ihtimal
ikioglanannesi__ mucizemm94 yanınızda biri varsa belki daha kolay olur deneym olur sizin için ama uslu bir bebekse güzel geçer
Kizarmisdondurma mucizemm94 daha dün otobüs kazası gördüm. Bebekle hiç güvenli değil. Mecbur değilseniz gitmeyin😔
Happybaby06 mucizemm94 7 aylik benim ki ucakla 1 saat zor gittik çünkü hiç kucakta uyumadi yatağını istedi hareket etmek istedi alan dar altını degistirecek yer otobüste zor olur gitme bence
Kbrbydk mucizemm94 gece gitmiştim 1 yaşına yakındı galiba kızım. Gece uykusuna denk getirmiştim. İki koltuk satın alınca rahat gitmiştik. Sizde gece gidin uyuyarak geçer bütün gece
3kedili2bebekli mucizemm94 ben gittim hemde ikiz bebekle eşimle birlikte gittik gece uyurken bindik hiç problem olmadı