bebegiminbesigicamdan Bestiron ve ocean cok huzursuzluk yapti doktor hic kullanmayin 7.ayinda bakariz ona gore degerlendiririz dedi boyle olan var mi anne sutu aliyor sadece
Miracinannesi_ bebegiminbesigicamdan ben 1 yasina kullanmadım kabız yaptı huzursuz oldu diye ama 1 yaşında kan değerleri dusuk cikti şimdi mecburen kullanıyoruz 6. Ayda değerlerine bakılmadi bizim o zamanda başlayabilirsiniz
mysozclk bebegiminbesigicamdan ocean denedim aynısını yasadık artı cok fazla kusma yaptı 1 hafta kullandım bıraktım 6. Ayda kan verdik ferittin değeri şükür iyi cıktı doktor ister kullan ister kullanma dedı suan 7. Ayına gircek yasında tekrar bı baktırırım bizde sadece anne sutu alıyor kızım sımdı artı ek gıda sizde 6. Ayda baktırırsınız
defnebak bebegiminbesigicamdan ben biraz kullandırmıştım sobra bıraktırdım yediklerine dikkat ettikden sonra bence gerek yok ben kan ilacı hiç vermedin 2 hafta önce kanına baktılar gayet iyi dediler çok şükür
bebegiminbesigicamdan ppzeynep neden bizim gibi huzursuzluk vs bi zarari mi oldu kendi isteginizle mi kullanmadiniz
ppzeynep bebegiminbesigicamdan Beslenmesi iyiydi, sadece anne sütü alıyordu. İnek sütü falan da vermiyordum. Gerek duymadım.
Badem4242 bebegiminbesigicamdan bizde ocean öyle yaptı değiştirdik ,sidefer kullanıyoruz bi kaç gündür şu an iyi gidiyor sorun yok gibi bakalım
Bebegim3535 bebegiminbesigicamdan bizde gaz ve huzursuzluk yaptığı için 6. Aya kadar kullanmadık. 6. Ayda bestiron denedim baktım bir huzursuzluk yok öyle başladım. Birde ek olarak karadut pekmezi veriyorum ev yapımı. Ama benim bebeğim şuan 9 aylık.