Bebeğim 7 aylık oldu. Gaz sorunu dogduğundan beri bizimle. Ha bitti bitecek bu zamana kadar avuttum kendimi . Yok bitmiyor. Üşütmemeye dikkat ediyorum . Her şeyi deniyorum ama hala işte çözümü buldum diyemedim. Karnına toprak mı ısıtmadık, masajlar, yağlar, kendim bitki çayları içtim. Şimdi kendi kendine gazını çıkartıyor ama bitmiyor ki . Bazen emiyor gaz çıkarırken hooop kusuyor. Öyle böyle bi kusma değil yetişkin gibi tüm midesindekiler çıkıyor gaz uğruna. Gazdan dolayı az emiyor biraz sonra yine acıkıyor uykusu bölünüyor uykuyu toparlayamıyor. Bu kusması da ayrı üzüyor beni . Ne yapacagimi bilemiyorum sinirlerim bozuldu artık emziriyorum korkuyla, ek gıda veriyorum korkuyla kusacak mı kusacak mı diye tedirgin oluyorum. Tecrübeli anneler bana bi yardım ediverin 🙄😒🤯