Mmmmrrrrjjjj Kızlar saçlarınızı kendiniz mi boyuyorsunuz kuaföre mi gidiyorsunuz kendiniz boyuyorsanız hangi renk hangi marka kullanıyorsunuz fotoğraf beklerim ben de boyamak istiyorum karar veremedim rengi konusunda
Cisemcagan17 Mmmmrrrrjjjj kendim boyuyorum yaşadıgım yerde kuaförler odası var orada kuaförlere satılan şampuan boya vs satılıyor ordan alıyorum koyu kızıl
kasimonbes Mmmmrrrrjjjj vital 5.0 ♥️ bacımın önerisiyle @[silindi] kişisel bakım adına ne önerdiyse mük 😊😘 kendim boyuyorum çünkü kuaförler 6 7 den açıyor kapıyı o fiyata ben 5 senelik boya alırım
sngzr Mmmmrrrrjjjj genelde kuaföre giderim ama maddi durum ve vaktim olmadığında evde boyarım. Kolleston saçımı çok yıpratıyor o yüzden palette kullanıyorum. İlk kez mi boyayacaksınız? Hangi renkten hangi renge geçmeyi düşünüyorsunuz?
Mmmmrrrrjjjj atlasmommm siyah bana çok yakışır ama bulunduğum yerde o kadar siyah var ki sıkıldım doğal renklerden gitmek istiyorum kendi saç rengim kumral kahvemsi fln
Cady Palette 4.0 kahverengi boyuyorum. Hiç kuaföre boyatmadim kendim boyuyorum iyi oluyor saçım orta uzunlukta 2 kutu ile boyuyorum
Mmmmrrrrjjjj sngzr ilk kez boyayacağım açık kahve gibi bir şey rengim çikolata kahve düşünüyorum ama kuaför bir arkadaşım morfose boya önerdi
tchrhcr03 Mmmmrrrrjjjj Kendim boyuyorum. Genellikle loreal ürünlerini tercih ediyorum. Siyaha boyuyorum. Ama şu an 4U numara nude kahve aldım bakalım nasıl olacak.