eliffsseymen benim ikinci kızım 37+4 te doğdu 35 hafta gelişimiyle maalesef plasenta yaşlanması dan dolayı gelişimi durmuştu , neyse bu kızımı ilk kizimla bile kiyasliyorlaedi ,yok bu gülmüyor, yok bakmıyor yok sürekli uyuyor yok ayaklari yere basmıyor ,benim zaten ekstra acabali olan oksijensiz kaldı mı diye düşüncelerime daha da baskı yapiyorlardi neyse bebeğim 3,5 aydan sonra aktif olarak gülmeye başladı , 4 aylıkken döndü , 4,5 aylık dış çıkardı,6 aylık şimdi yere iyi basabiliyor ,bazı bebekler yapmiyor yapmıyor sonra hepsini ard arda yapıyor sizinki çok daha küçük doğmuş o yüzden normal bir bebeğin yapacağı ayda yapmasını beklememelisiniz biliyorum içimizdeki evhamdsn çevreye kulak tikayamiyoruz ama bu stresin de yine bebeğimize zararı var ben başlarda çok üzülüyordum kaybetme korkusu da aklımdsydi sürekli bebeğimi kaybedebilirdim de o yüzden meme reddini de erken yaşadık bence ,lütfen siz yapmayın ,doktorunuz normal diyorsa herşey normaldir zaten