MiracAlpinveUmutunAnnesi çocuklar taklit yoluyla öğrenir . Benim de oğlum 11aylik aşırı aşırı hareketli bir bebek yemek yerken de banyo yaparken de bir saniye bile durmaz eli ayağı hep hareket halinde bazen sinirleniyorum ama bunu çocuğa yansıtmıyorum ne yaparsa sakin kalmaya çalışıyorum döküyor kırıyor sakince uyarıyorum ve gerçekten anlıyor hayır dediğimde yapmıyor . Mizaç olarak çok güler yüzlü canayakin , metroda bile birini görse gülümser kucağına atlar . Çocuğun mizacı sizin elinizde lütfen sakin ve guleryuzlu kalın . Siz ona sinirlenip elinizi kaldırıp bagirirsaniz tabi ki bu da onu öğrenir şiddet her zaman aktarılır oğlunuz da ileride çocuğuna böyle olur .