Kızlar selam, tatile geldik kızım 11 aylık fazla pinpirikli bir insanım kabul ama artık burama kadar geldi denir ya oradayım. Eşim fazla gamsız bir şey olmaz diyip duruyor ya ben bu çocuğu sürekli suda mı tutmalıyım yeter anlatmaktan dilimde tüy bitti dizinde bebeleriniz var ne kadar suya giriyor nasıl oluyor ilk tatilimiz kızımla ama büyük ihtimal bu gidişle son olacak sürekli bir şey olmaz diyip duruyor odaya gidiyim uyusun biraz diyorum çocuk odada durmak için mi geldi yüzelim suya sokalım diyip duruyor. Birde hafif ateşlendi calpol verdim ara ara off çok bunaldım artık