Bende aldım ebebekten dediğiniz gibi müzikli kafasının üstünde hayvanlar var dönüyor felan bebiş sevmedi galiba bilmiyorum pişman oldum aldığıma hevesle aldım şuan bile sıkılmış gibi başta 10 dk filan izliyordu iki aylıkken şimdi üç aylık kafasını kaldırıp bakmıyor bile etrafı izliyor sonra ağlıyor zaten sıkılınca