esin43 gözlerini açana kadar ağlıyordu sonra ayağa kaldırıyorum ya geğiriyordu yada pırt yapıyordu
Ve hep gazı olduğunda ağlıyordu bu şekilde sanki etini koparıyorlar öyle ağlıyordu uyanana kadar
Normal uyandığında gazı olmuyordu öyle anladım doktorda sebebini bulamazsan nörolojiye git dedi