asemm11 27 Haziran’da adet oldum en son spiralim var geçen hafta pazartesi evde test yaptım negatif çıktı niye böyle adet olmadım ya kafayı yiyeceğim daha 9 aylık kızım var
Gulten27 Korunuyosan bişey olmaz cnm benim 25 günün geçcti ama resmen öldüm öldüm dirildimm vlh stres yapma ben çok yaptım ondan da geciyo
Ervaserra1 Gulten27 siz oldunuz mu resmen 20 gün geciktim olamıyorum 2 kere test yaptım negatif herkesin mi gecikti bu ay anlamadım
Pehlivan_35 asemm11 canım spirale guvenıpde korunmamazlık olur mu doktorlar bıle dıyor hıcbır korunma yöntemi dahı yüzde yüz sonuç vermez diye o yüzden spiralin olsa dahi eşiniz korunsun ya da gerı cekılme yapsın