Unicorn67 yomini hiç bilmiyorum. Ya da başka markaları, ben tesadüf bunu görüp almıştım. 1 litreye 1 paket yeterli olur. Talimatlarına uyarak yapınca tutar zaten. 2 ölçülü benim daha çok hoşuma gitti. Asıl benim merakımdan bu yapılan yoğurdu bir dahaki sefere maya olarak kullanabilir miyiz?