?
mustkaan yaptırmanız lazm
annekadin21 bakıcım yok şuanlık olursa nasıl yaptıracağım diye sormak lazım
mustkaan kolay işverenlik diye bir şey var sgk da. O şekilde yaptiriabilirsiniz
annekadin21 tamam çok teşekkür ederim bakayım